Întrebări frecvente
Starea comenzii și livrarea
Când îmi voi primi comanda?
Toate comenzile Heys România se livrează la sol standard din centrul nostru de distribuție din Germania.
Heys România vă va expedia comanda prin sol standard de la Centrul nostru de distribuție din Germania în termen de 24-48 de ore de la primirea comenzii și de la procesarea cu succes a plății cu cardul dvs. de credit. Chiar dacă poate apărea o întârziere la comanda dumneavoastră, Heys România vă va contacta în termen de 1-2 zile lucrătoare. Dacă aveți nevoie de asistență urgentă cu comanda dumneavoastră, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@heys.ro
Dacă aveți nevoie de livrare imediată, vă rugăm să trimiteți un e-mail la contact@heys.ro și un reprezentant vă va contacta.
Heys EU GmbH nu va fi responsabilă pentru întârzierile de livrare din cauza unor circumstanțe neprevăzute în afara controlului nostru rezonabil, cum ar fi întârzierile din cauza vremii severe, dezastrelor naturale sau greve.
Cu ce companie livrați?
Toate transporturile se fac cu transportul terestre standard DHL din centrul nostru de distribuție din Germania.
Care este starea comenzii mele?
Vă rugăm să „Conectați-vă” în contul dvs. și să vedeți Starea comenzii și informațiile de urmărire
Cum îmi modific sau anulez comanda?
Odată ce ați primit un număr de confirmare a comenzii, nu veți mai putea face nicio modificare sau anula comanda. Vă rugăm să ne trimiteți un email la info@heys.ro pentru orice modificări/anulări.
Cum îmi urmăresc comanda?
Odată ce comanda dumneavoastră este expediată prin DHL, veți primi un e-mail care vă va furniza numărul de urmărire. Vă rugăm să faceți clic pe link pentru a vedea starea pachetului dvs. De asemenea, puteți să vă „conectați” la contul dvs. pentru a prelua numărul de urmărire afișat lângă „Data de îndeplinire”
Cât costă transportul?
Toate tarifele de transport sunt reduse special pentru ca tu să te bucuri mai bine de experiența ta de cumpărături online cu noi.
Oferta exclude: Algeria, Egipt, Georgia, Israel, Liban, Maroc, Rusia, Siria, Tunisia și Turcia. Vă vom contacta cu o cotație după plasarea comenzii.
Comanda mea nu a sosit niciodată.
Faceți clic pe linkul „Conectați-vă” din partea dreaptă sus a site-ului nostru, apoi faceți clic pe comanda în cauză pentru a prelua numerele dvs. de urmărire (numărul dvs. de urmărire va fi afișat lângă Data îndeplinirii). Faceți clic pe linkul de urmărire furnizat pentru a vedea starea comenzii dvs. Dacă pachetul dumneavoastră arată starea „livrat”, vă rugăm să trimiteți un e-mail la info@heys.ro pentru asistență.
Când va fi expediată comanda mea?
După plasarea comenzii, puteți face clic pe linkul „Log In” din partea dreaptă sus a site-ului nostru pentru a verifica starea comenzii. Când comanda dvs. este expediată, veți vedea numărul de urmărire afișat în contul dvs. De asemenea, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii împreună cu un link URL pentru a vă urmări pachetul pe site-ul web DHL
Un articol lipsește din expedierea mea.
Faceți clic pe linkul „Log In” din partea dreaptă sus pentru a examina articolele achiziționate. Dacă ați primit expedierea, vă rugăm să verificați în interiorul fiecărei piese pentru a vă asigura că elementul (articolele) lipsă nu este „încadrat” în alt produs – facem acest lucru pentru a vă scuti și mai mult de taxele de transport.
Dacă articolul lipsă nu este „imbricat”, Vă rugăm să trimiteți un e-mail la reprezentantul nostru EU Heys pentru asistență suplimentară la info@heys.ro
Acceptați comenzi în așteptare/comenzi în avans?
În acest moment, NU acceptăm comenzi în așteptare/comenzi în avans.
Retururi
Cum îmi returnez produsul?
Conținutul de răspuns
Am primit produsul greșit.
Conținutul de răspuns
Care este politica ta de returnare?
Conținutul de răspuns
garanție
Numele întrebării
Conținutul de răspuns
Numele întrebării
Conținutul de răspuns
Numele întrebării
Conținutul de răspuns
Numele întrebării
Conținut de răspuns